• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Czy nowe technologie mogą zmienić sposób, w jaki diagnozujemy choroby?

Dla zdecydowanej większości biznesmenów wyrazistym jest dzisiaj postulat optymalnego wykorzystania Internetu do promowania firmy. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do korporacji mieli niejednokrotnie kłopot z mniemaniem wieloletnich robotników firmy, żeby wyjść poza schematy oraz ulokować finanse w dzisiejszą witrynę internetową. Zamiast tego przez wiele lat dyrektorowie a nawet doradcy do spraw reklamy potencjał Internetu zauważali jedynie w zalewaniu najpopularniejszych stron w kraju i na świecie bannerami oraz otwartymi linkami do swojej strony – przetestuj ANCHOR. Jednak osoby podejmujące decyzje o właśnie takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej praktycznej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dzisiaj przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o zestawienia internetowe oraz to, ile osób rzeczywiście obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv lub prasa medium jednokierunkowym, gdzie to co zostało skonstruowane przez piarowców ostatecznie zostaje najzwyczajniej w świecie dostarczone a zbadanie, jaka jest reakcja ludzi na konkretną reklamę potrzebuje przeprowadzenia po emisji spotów.

1. Zobacz stronę

2. Produkty

3. Otwórz link

4. Sklep

5. Znajdź więcej

Categories: Zdrowie

Comments are closed.